loading...
بورس سنتر: تحلیل تکنیکال بازار بورس ایران
محمد علی عباس زاده بازدید : 594 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (32)

برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه کنید.

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط وحيد در تاریخ 1392/10/09 و 15:55 دقیقه ارسال شده است

دكتر يه دونه اي حتي اگه تحويل نگيري!!شکلک


وحید جان من ارادت خاصی خدمت شما و تمامی کاربران محترم بورس سنتر دارم، عدم پاسخگویی من را مبنی بر بی احترامی در نظر نگیرید. از آنجا که پاسخگویی به تمامی کاربران تقریبا غیر ممکن است، مجبور هستم که تبعیضی بین کاربران قائل نشوم.

عذر خواهی صمیمانه مرا بپذیرید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    معیار شما برای انتخاب یک سهم چیست؟
    نویسنده سایت

    من محمد علی عباس زاده دارای مدرک دکتری مدیریت و استاد دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی شیراز می باشم. هدف از راه اندازی این وبلاگ ارائه تحلیل های بنیادی و تکنیکال می باشد. 

    آمار سایت
  • کل مطالب : 268
  • کل نظرات : 5525
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4674
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 251
  • بازدید سال : 21,812
  • بازدید کلی : 1,062,252