loading...
بورس سنتر: تحلیل تکنیکال بازار بورس ایران
محمد علی عباس زاده بازدید : 7070 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (20)

برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

کلیه مطالب بورس سنتر صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد، لذا نویسنده هیچ گونه مسئولیتی در قبال کسب سود یا زیان خریداران ندارد.

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعید در تاریخ 1392/11/14 و 0:33 دقیقه ارسال شده است

سلام یکی از تحلیل های عالی شما که کم هم نیستند و حیف که دیر دست ما میرسه باز هم ممنون

این نظر توسط اصغر رجبی در تاریخ 1392/10/02 و 14:25 دقیقه ارسال شده است

با عرض سلام و خسته نباشید
ممنونم به خاطر سایت خوبتون
دکتر جان اطلاعاتی در مورد وساخت دارید ؟
پشت صحنه این سهم چی میگذره ؟


سلام، نه اطلاعاتی از پشت پرده وساخت ندارم

این نظر توسط رحمت الله جلالوند در تاریخ 1392/09/13 و 22:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام،استادگرامی ازشماخواهشمنداست درصورت امکان سبداین حقیر را بررسی نمایید بسیار متشکرم. کل مبلغ40تومان که.50درصدشاوان وشترانوشبندرمیباشد .بصادرخرید270_شاوان4200_شبندر1550_شتران98_پارسان1220_تکنو330_خاور198_خپارس177_دکوثر550_وپترو330_خساپا180_رکیش667.

این نظر توسط tooraj در تاریخ 1392/09/09 و 1:00 دقیقه ارسال شده است

سلام

استاد خودتان یک "ددد" راه بیندازید بعد که خرید شد سهامها را به کاربران تخصیص دهید! فکر کنم تنها راهش همین باشد!

حیف که معاملات ددد حذف شد

این نظر توسط ایمان دارایی در تاریخ 1392/09/08 و 23:05 دقیقه ارسال شده است

سلام جناب دکتر.نظرتون در مورد تاپیکو چیه؟ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

سهم به دید میان مدت خوب است

این نظر توسط xsd در تاریخ 1392/09/07 و 9:00 دقیقه ارسال شده است

سلام مجدد
متشکرم از توضیحات و اینکه راهنمایی میکنین
در مورد ولصنم، که یک دید کوتاه مدت داریم درسته الیگیتور سیگنال خوبی نمیده ولی در مورد رتاپ الیگیتور توی قیمت 720 الی 730 سیگنال داده.
در کل "با توجه به الیگیتور" وقتی که سه نمودار در هم تنیده میشوند تکلیف سهم برای بالا رفتن و پایین اومدن مشخص نیست من هم در مورد بشهاب یه مقداری صبر می کنم تا الیگیتور سیگنال صعودی بده
ولی در مجموع با شما موافقم من فقط با توجه به این ایندیکیتور تحلیل کردم و موارد دیگه رو بررسی نکردم.
با تشکر فراوان از توجه و پاسخگویی شما


شاد باشید

این نظر توسط dimmu در تاریخ 1392/09/07 و 0:12 دقیقه ارسال شده است

تشکر بخاطر سیگنال . به نظر می رسه 1270-1265
نقطه ورود مناسبی باشه . (span b ichimuku) . شخصا بعید می دونم زیر این قیمت رو ببینه . شکلکشکلکشکلکشکلک

خواهش میکنم، احتمال اینکه مجددا در محدوده 1240 هم فرصت خرید بدهد وجود دارد، به نظر من خرید پلکانی سهم در صورت ریزش مناسب می باشد.

این نظر توسط xsd در تاریخ 1392/09/06 و 20:43 دقیقه ارسال شده است

سلام
آیا ایندیکیتور الیگیتور رو نگاه کرده این؟؟؟
از آنجا که در این مرحله سخ خط موینگ ها به هم دیگر تنیده اند الان زمان مناسبی برای خرید این سهم نمی باشد!!!!!!!
سربلند باشید

در بازار سرمایه تحلیل گران بسیاری وجود دارند و شیوه های متفاوتی در طراحی استراتژی معامله دارند. بسیاری از تحلیل گران صرفا برمبنای اندیکاتورها اقدام به خرید یا فروش می کنند، به شخصه معتقدم اندیکاتورها کمی دیر سیگنال صادر می کنند، از جمله اندیکاتور الیگیتور. در طراحی سیگنال خرید موارد بسیار مهم تری وجود دارند که در اولویت قرار می گیرند.
شما می توانید سیگنال ولصنم در محدوده قیمتی 185 تومان را مشاهده کنید، در آن زمان نیز خطوط میانگین 5، 8 و 13 روزه به شدت در هم تنیده (اندیکاتور الیگیتور) شده بود. در صورتی که از دید من در آن زمان ولصنم یک سیگنال فوق العاده بود و سیگنال آن را هم صادر کردم. قیمت امروز ولصنم را مشاهده کنید.

علاوه بر آن می توانید سیگنال رتاپ در محدوده 690 الی 710 تومان را مشاهده کنید، در آن زمان نیز خطوط میانگین به شدت در هم پیچیده بودند. محدوده قیمتی امروز رتاپ را مشاهده کنید.

از اینکه نظر کارشناسی خود را به بنده اعلام کردید، صمیمانه تشکر می کنم. منتظر نظرات کارشناسانه و تحلیل های بعدی شما هستم

این نظر توسط vahid در تاریخ 1392/09/06 و 13:13 دقیقه ارسال شده است

ممنون آقای دکتر بابت وقتی که برا جوابگویی گذاشتید

خواهش می کنم، بسیار خوشحالم که بدون دلیل خرید نمی کنید.

این نظر توسط saeed در تاریخ 1392/09/06 و 13:02 دقیقه ارسال شده است

استاد دفعه پیش من این اشتباه رو کردم. شتران رو 90 خریدم الان قیمتش پایینتره.این دفعه عجله نمی کنم و ت. بهترین قیمت خواهم خرید. ضمنا میشه تحیلی بشهاب رو هم بگید که چه طور پیش بینی میشه ؟

درود بر شما، تحلیل تکنیکال سهم به روی سایت گذاشته خواهد شد


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    معیار شما برای انتخاب یک سهم چیست؟
    نویسنده سایت

    من محمد علی عباس زاده دارای مدرک دکتری مدیریت و استاد دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی شیراز می باشم. هدف از راه اندازی این وبلاگ ارائه تحلیل های بنیادی و تکنیکال می باشد. 

    آمار سایت
  • کل مطالب : 268
  • کل نظرات : 5525
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4674
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 290
  • بازدید سال : 21,851
  • بازدید کلی : 1,062,291