loading...
بورس سنتر: تحلیل تکنیکال بازار بورس ایران
محمد علی عباس زاده بازدید : 2823 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (135)

با سلام و احترام خدمت دوستان گرامی

 

دوستان گرامی به شخصه سعی خواهم کرد سهم های درخواستی شما را به درستی و دقت مورد بررسی قرار دهم، لذا مطالب این پست صرفا نظر شخصی نویسنده می باشد و جنبه علمی و آموزشی دارد، در همین راستا نویسنده هیچ گونه مسئولیتی در قبال سود یا زیان ناشی از خرید یا فروش سهامداران ندارد.

 

بنابراین:

نظر دیگران را بپرسید، ولی خودتان تصمیم بگیرید.

 

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ghoghnoos در تاریخ 1392/11/07 و 0:27 دقیقه ارسال شده است

سلام بنده سبدی دارم از وقدیر 779 وبملت271 وبصادر111 و میدکو725و الان از بابت همش تو ظرر هستم شما اینده این سهم ها رو چگونه میبینید

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1392/10/05 و 19:17 دقیقه ارسال شده است

سلام استاد من امروز سوال پرسیدم اما تو سایت نیس خواستم راجع به ثفارس و غشصفا هدف رشد و بازه زمانی رسیدن به اهدافشون بپرسم
با تشکر از زحمات شما و وقتی که بی چشمداشت در اختیار ما قرار میدید...[hr

تحلیل این دو سهم به زودی بر روی سایت گذاشته می شود

این نظر توسط حمید پرورش در تاریخ 1392/09/29 و 22:30 دقیقه ارسال شده است

سلام آقای دکتر
نیاز به یاری سبزتان دارم. بنده زمانی که وآنی 900 تومان بود یعنی در اوج این سهم را خریدم و بعد از آن سیر نزولی داشت و ضرر زیادی کردم سهم را نگه داشتم شاید برگردد. به نظر شما این سهم برمیگردد ؟نکه دارم یا با ضرر بفروشم.


سلام، سهم قابلیت برگشت در میان مدت را دارد

این نظر توسط ana rad در تاریخ 1392/09/26 و 15:03 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت استاد محترم
من 8ساله توي بورسم تازه فهميدم توي بورس ايران فاندا منتال جواب خوبي نميده
بلکه رانتا منتاله که سود را زياد ميکنه
در مورد تکمبا هم همينطوره و با عرض پوزش از محضر جنابعالي
به نظر حقير هر سهمي که چرخ داره (خودرويي ) را بخريد چراکه پروازشون نزديکه
پر سود باشيد شکلک


نظر شما هم در نوع خود قابل احترامه

این نظر توسط m.sad در تاریخ 1392/09/23 و 14:50 دقیقه ارسال شده است

با سلام . این CTRL+F خیلی چیز خوبیه ممنون .

این نظر توسط sara در تاریخ 1392/09/19 و 20:46 دقیقه ارسال شده است

سلام جناب عباس زاده
خواهشی دارم ، اگر امکان داره زمانی که تحلیل سهم ها را روی سایت قرار می دهید کمی بیشتر راجع به روش تعیین هدف توضیح دهید . مثلا درباره سهم قمرو که به تازگی تحلیل این سهم بر روی سایت قرار گرفته هدف های که من با دید خودم برای سهم تعیین می کنم متفاوت از شماست لطفا توضیح بیشتری دهید تا افرادی که مثل من تازه کار هستند بتوانند اشتبا هات خود را اصلاح کنند . یک دنیا سپاس از لطف بی منت شما.شکلک

این نظر توسط بهزاد مکتوبیان در تاریخ 1392/09/19 و 9:26 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما استاد گرامی/من تازه عضو سایت شده ام و می خواستم ببینم درسهایی برای افراد مبتدی نیز وجود دارد برا ی آشنایی با مفاهیم بورس..

دوره های آموزشی بسیار قوی و فشرده ای در دستور کار بورس سنتر قرار دارد، منتظر خبر های آموزشی ما باشید. از مبتدی تا پیشرفته در دستور کار می باشد

این نظر توسط شيتو در تاریخ 1392/09/16 و 23:44 دقیقه ارسال شده است

خدا قوت
ماشالا به اين همه حوصله
واقعا كارتون بيسته

ممنون شما محبت دارید

این نظر توسط فربد در تاریخ 1392/09/15 و 23:39 دقیقه ارسال شده است

تشششششششششششکککککرررررررشکلک

این نظر توسط احسان در تاریخ 1392/09/15 و 23:00 دقیقه ارسال شده است

سلام دکتر ببخش این سوالو می پرسم
شما زن و زندگی ندارین ؟؟؟؟؟
کی وقت می کنین این سوالا رو جواب بدین؟؟
ممنون میشم اگه جوابمو بدین...
شکلکشکلکشکلک

این جمعه را به احترام دوستان بورس سنتر از خانواده مرخصی گرفتم. باید ببینیم هفته های آینده هم مجوز مرخصی صادر می شود یا نه؟


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    معیار شما برای انتخاب یک سهم چیست؟
    نویسنده سایت

    من محمد علی عباس زاده دارای مدرک دکتری مدیریت و استاد دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی شیراز می باشم. هدف از راه اندازی این وبلاگ ارائه تحلیل های بنیادی و تکنیکال می باشد. 

    آمار سایت
  • کل مطالب : 268
  • کل نظرات : 5525
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4674
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 229
  • بازدید سال : 21,790
  • بازدید کلی : 1,062,230