loading...
بورس سنتر: تحلیل تکنیکال بازار بورس ایران
محمد علی عباس زاده بازدید : 1004 یکشنبه 19 آبان 1392 نظرات (15)

برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه کنید.

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط م عسگري در تاریخ 1392/08/21 و 5:38 دقیقه ارسال شده است

سلام
كهمدا تارگتش چقدره؟ فروش يا نگهداري؟
ممنون.

مقاومت پیش رو 860، سپس 900، تصمیم باشما

این نظر توسط Mohammad در تاریخ 1392/08/21 و 0:17 دقیقه ارسال شده است

سلام دکتر، خیلی ارادت داریم
یه نظرتون به سبدم یه بانکی اضافه کنم؟ (نگهداری تا پایان سال)
اگه مثبته نظرتون چیو پیشنهاد میدین؟
ممنونشکلک

گروه بانکی خیلی رشد کرده؛ از دید تکنیکال زیاد جالب نیستند

این نظر توسط davod در تاریخ 1392/08/20 و 22:46 دقیقه ارسال شده است

سلام استاد از راهنمایی و حوصله زیادتان متشکریم


این نظر توسط tooraj در تاریخ 1392/08/20 و 22:11 دقیقه ارسال شده است

باسلام و سپاس همیشگی
احتمال دارد برای فردا سیگنال مزبور اعلام شود؟


احتمال دارد سهم فردا به محدوده مورد نظر برسد، اگر سیگنال را زودتر از موعد اعلام کنم ممکن است برخی از دوستان عجول؛ با قیمت بالاتر سهم را بخرند و سود کمتری کسب کنند. بورس سنتر را چک کنید.

این نظر توسط amir hossein در تاریخ 1392/08/20 و 19:12 دقیقه ارسال شده است

با عرض سلام و ارادت
اگر امکانش هست نظرتون رو در مورد بیمه البرز و دانا می خواستم هر دو شو دارم و 2 روزه که خریدم نگه دارم یا با ضرر بفروشم

نگهداری کنید

این نظر توسط مدیار در تاریخ 1392/08/20 و 12:03 دقیقه ارسال شده است

اسلام استاد

خسته نباشید ان شاءالله.

در مورد بازگشایی حکشتی در این قیمتها نظری ندارید.

آیا این سهم چنین ارزش دارد و به هدف مشخصی می رسد!؟


من به شخصه هرگز وارد سهمی که با پی به ای 93 معامله می شود نمی شوم. سهم در این قیمت ها ارزنده نیست

این نظر توسط saghi در تاریخ 1392/08/20 و 10:45 دقیقه ارسال شده است

سلام و خداقوت
نظرتون درباره‌ي نگهداري يا فروش وايران چيه؟ (خريد حدود 139- 140)
با سپاس

فروش سهم در محدوده 150 مناسب است

این نظر توسط mehrdad در تاریخ 1392/08/20 و 0:34 دقیقه ارسال شده است

سلام جناب دکتر شاملا من ۱۴۸۰۰ خریدم نگه دارم یا بدم بره

خرید شما زیاد جالب نبوده است، احتمالا فرصت خروج در محدوده 1500 الی 1530 برای شما مهیا می شود

این نظر توسط farhad در تاریخ 1392/08/20 و 0:29 دقیقه ارسال شده است

سلام استاد شب خوش من وبصارواز قبل افزایش سرمایه و فارس واز 14550دارم کدومش واسه فروش بهتره؟خیلی ممنونشکلک

هر دو سهم به اهداف خود رسیده اند، پلکانی در قیمت های مثبت خارج شوید

این نظر توسط ehsan ta در تاریخ 1392/08/20 و 0:27 دقیقه ارسال شده است

سلام استاد
نظرتون درمورد وگستر چیه ؟

فعلا سهم در روند صعود قرار داره، ظاهرا شرکت ملکی را فروخته که به ازای هر سهم 14 تومان به سود سهم افزوده می شود. البته گزارش شش ماهه سهم مناسب نبوده است. توصیه به خرید نمی کنم.


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    معیار شما برای انتخاب یک سهم چیست؟
    نویسنده سایت

    من محمد علی عباس زاده دارای مدرک دکتری مدیریت و استاد دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی شیراز می باشم. هدف از راه اندازی این وبلاگ ارائه تحلیل های بنیادی و تکنیکال می باشد. 

    آمار سایت
  • کل مطالب : 268
  • کل نظرات : 5525
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4674
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 76
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 263
  • بازدید ماه : 756
  • بازدید سال : 22,317
  • بازدید کلی : 1,062,757