loading...
بورس سنتر: تحلیل تکنیکال بازار بورس ایران
محمد علی عباس زاده بازدید : 2248 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (224)

 با سلام و احترام خدمت تمامی دوستان عزیز

دوستان گرامی می توانند سوالاهای خود را در قسمت نظرات وارد نمایند، لطفا حداکثر در مورد یک یا دو سهم سوال بپرسید و سوال را تکرار نکنید.

 

شاد و پرسود باشید.

عباس زاده

 

 

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط hamed در تاریخ 1392/09/15 و 10:32 دقیقه ارسال شده است

سلام و خسته نباشید بابت پاسخ های زیبا و خالصانتون
استاد من با توجه به پولی که گذاشتم و و مدت طی شده تا حالا تو ضرر بودم.
انچه که شنیدم(نامعتبر)میگن رنا تا 400 و پخش تا 1000 قبل سال میره؟ اگه شما تصدیق میفرمایید (حدود صعودش رو نه دقیقا)من وارد شم.
ممنون

این نظر توسط فرشید در تاریخ 1392/09/12 و 12:50 دقیقه ارسال شده است

با سلام و خسته نباشید .دتولید دو روزه منفی میخوره و خیلی گرفتم آیا بیشتر منفی میشه؟بفروشم ؟یا امیدوار به مثبت شدن باشم ؟شکلک

این نظر توسط فرشید در تاریخ 1392/09/12 و 12:49 دقیقه ارسال شده است

با سلام و خسته نباشید .دتولید دو روزه منفی میخوره و خیلی گرفتم آیا بیشتر منفی میشه؟بفروشم ؟یا امیدوار به مثبت شدن باشم ؟شکلک

این نظر توسط farshid moshiri در تاریخ 1392/09/12 و 11:11 دقیقه ارسال شده است

سلام
من میدکو رو 7592 خریدم. به نظرتون بر میگرده یا بفروشم؟

این نظر توسط m.sad در تاریخ 1392/09/12 و 11:02 دقیقه ارسال شده است

با سلام وتشکر
نظرتون درمورد خرید فارس حدود 1600 تومان با دید یک ماهه چیست ؟

این نظر توسط samaneh در تاریخ 1392/09/12 و 9:40 دقیقه ارسال شده است

سلامممم

یه سوال کلی: کلا باید سهم روی مقاومت داد رفت دیگه درسته؟کلا نمیدونم وقتی یک سهمی رو دارم کی خارج بشم ....میشه یه کم توضیح بدید؟
من خیلی از وبلاگتون استفاده میکنم البته هنوز با سیگنالهای شما خرید و فروش نکردم چون تازه اشنا شم ولی هر روز پیگیری میکنم

وصنعت رو 317 در تارخ 28 ابان خریدم کی باید خارج بشم?
وانصار رو دارم 7 ابان رو 238 خریدم سودم رو کردم ولی هنوز رو سوده نمیدونم کی باید بفروشم!
جم رو از 1500 دارم خواستم رو 2200 بفروشم دیدم همه میگن حیفه تارگتش 2500 هست ولی کی نمیدونم الان اومد رو 2000
ممنون میشم یه کم راهنمایی کنید که وقتی میخرم کی بفروشم
ممنون

ممنون میشم نظرتون رو در مورد سبدم بدید:
باما خرید رو 1085
جم خرید رو 1500
شبندر میانگین خرید 1650
انصار خرید رو 238
سفارس خرید رو 409
سهگمت خرید روی 801
پارسان 1343
وصنعت 316
میدونم شلوغه ولی من چون هر ماه یک مقدار کم وارد میکم مبلغ کم ولی تعداد زیاد کلا 10 تومن میشه
کدوم رو نگه دارم کدوم رو بفروشم و چی بگیرم

پیشاپیش ممنون از راهنماییتون سوالهام زیاده هر کدوم رو که خیلی ازتون وقت نگرفت جواب بدید ممنون میشم شکلک

این نظر توسط sara در تاریخ 1392/09/10 و 14:54 دقیقه ارسال شده است

سلام جناب عباس زاده
لطفا جواب سوالمو بدین
من حدود 20 میلیون پول دارم و این پول رو 4-3 ماه دیگه احتیاج دارم میخوام قبل از این چند ماه پولم رو تو بورس سرمایه گذاری کنم لطفا راهنمایی کند که چه سهمی رو بخرم که حدود 60 در صد سود کنم؟ به این 60 درصد واقعا احتیاج دارم
پیشایش سپاس فراوان


سلام وقت بخیر
سرمایه گذاری در بورس همواره با ریسک همراه است، هیچ کس نمی تواند با قطعیت کامل در بازار اظهار نظر کند، مگر اینکه به اخبار رانتی دسترسی داشته باشد. توصیه می کنم شما قبل از ورود به بازار سرمایه طرز تفکر خود را عوض کنید. درباره بازار مطالعه کنید، و سپس با علم و آگاهی و پذیرش ریسک و مسئولیت سود و زیان وارد بازار شوید.

در بورس سنتر سیگنال های رایگان خرید و فروش به دوستان ارائه می شود، و محدوده خرید نیز پیشنهاد می گردد. شما می توانید با مسئولیت خودتان از تحلیل ها و سیگنال های بورس سنتر استفاده کنید.
در بازار بورس برخی سهم های به طور ناگهانی و بدون اطلاع سهامداران بسته می شود و مدتها بسته باقی می ماند، اگر این حالت برای شما رخ داد چه خواهید کرد؟ به عنوان مثال پتروشیمی اصفهان هم اکنون نزدیک به یک سال است که بسته شده و قابل معامله نمی باشد.

این نظر توسط mohammad در تاریخ 1392/09/09 و 9:34 دقیقه ارسال شده است

سلام آقای دکتر
خسته نباشید
من به گروه پتروشیمی علاقه خیلی زیادی دارم ولی نمی دونم کدومشو خرید کنم می خواستم نظر شما را برای خرید 2 تا 3 ماهه از این گروه بدونم ممنونم

شپدیس شرایط مناسبی دارد

این نظر توسط khanjani در تاریخ 1392/09/08 و 20:49 دقیقه ارسال شده است

با سلام
حدود 74 سهم شتران با میانگین 99 تومن دارم. لطفا نظر خود را در مورد نگهداری یا فروش بفرمایید.

نگهداری کنید

این نظر توسط حسن سعیدی کناری در تاریخ 1392/09/08 و 19:58 دقیقه ارسال شده است

جناب آقای دکتر عباس زاده بردار بزگوارم
ضمن تشکر و قدر دانی خواستم نظرتون در مورد نگهداری یا فروش سهام شپاکسا و تایرا و لابسا را بفرمائید

سلام
شپاکسا برنامه افزایش سرمایه 300 درصدی دارد و بعد از افزایش سرمایه میتواند رشد خوبی داشته باشد، تایرا رشد خوبی داشته، می توانید سود شناسایی کنید، لابسا کف قیمتی خوبی در 365 تومان دارد، انتظار می رود سهم بتواند به زودی استارت صعود بزند


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 6 7 8 9 ...15 16 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    معیار شما برای انتخاب یک سهم چیست؟
    نویسنده سایت

    من محمد علی عباس زاده دارای مدرک دکتری مدیریت و استاد دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی شیراز می باشم. هدف از راه اندازی این وبلاگ ارائه تحلیل های بنیادی و تکنیکال می باشد. 

    آمار سایت
  • کل مطالب : 268
  • کل نظرات : 5525
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4674
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 84
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 297
  • بازدید ماه : 790
  • بازدید سال : 22,351
  • بازدید کلی : 1,062,791