loading...
بورس سنتر: تحلیل تکنیکال بازار بورس ایران
محمد علی عباس زاده بازدید : 164 یکشنبه 10 آذر 1392 نظرات (36)

با سلام و احترام خدمت تمامی دوستان گرامی

هم اکنون نزدیک به ۸۰ روز از شروع به کار بورس سنتر می گذرد، تعداد کاربران محترمی که از خدمات رایگان بورس سنتر استفاده می کنند روز به روز در حال افزوده شدن است. هم اکنون بورس سنتر ۲۵۰۰ کاربر فعال دارد.

حضور گرم و صمیمانه دوستان در بورس سنتر باعث خوشحالی و دلگرمی بنده می باشد. با این وجود حجم بالای سوالات و تکرار پی در پی سوالات عزیزان باعث شده تا قادر به پاسخگویی به این همه محبت شما عزیزان نباشم. امیدوارم این مساله باعث ناخشنودی شما عزیزان نشده باشد.

به عنوان مثال دربسیاری از موارد دوستان با اعلام سهم های پورتفوی خود از من می خواهند پورتفوی تک تک این عزیزان را بررسی نموده و آنها را راهنمایی کنم. بررسی چنین مواردی مستلزم ساعت ها کار و تحلیل می باشد و هر چه تعداد عزیزان بیشتر شود این کار زمان بر و دشوار تر می شود.

ضمن تشکر و سپاس فراوان از محبت تمامی دوستان، خواهشمند است دوستان عزیز سوالات خود را در برنامه های پرسش و پاسخ بپرسند. برنامه زمانی پرسش و پاسخ به زودی خدمت دوستان اعلام می شود.

 

شاد و پرسود باشد.

عباس زاده

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مجید عبیری در تاریخ 1392/09/08 و 22:51 دقیقه ارسال شده است

باعرض سلام مبتدی بورسم باتشکر از سیگنال رایگان سوال اینکه محدوده پیشنهادی که میفرمایید مثلا وبانک الان محدوده هفتصده باید زیر نظر داشته باشیم تا 480 برسه یا کلا اشتباه متوجه شدم لطفا راهنمای فرمایید

سلام
بازگشت وبانک به قیمت 480 تقریبا غیر ممکن است. هر سیگنال صرفا مخصوص زمان خود می باشد، حدود 2 ماه پیش وبانک به دوستان معرفی شد و به هدف 700 رسید. شما سیگنال های روز ما را دنبال کنید. سیگنال شماره 16 را در محدوده پیشنهادی از دست ندهید

این نظر توسط milad در تاریخ 1392/09/08 و 22:00 دقیقه ارسال شده است

سلام جناب دکتر.بنده به نوبه خودم تشکر ویژه ای از شما و خدماتی که در اختیار کاربران سایت قرار می دهید سپاسگزارم.پیشنهاد بنده برای رهایی شما از این مشکل اینست که اگر ممکن است لطف کنید و آموزش تحلیل بازار بورس را برای کاربران سایت قرار بدید که در اینصورت کمک شایانی به ما کرده اید .البته از امتیازات سایت شما اولا شخص شما خواهد بود که دارای اطلاعات مفیدی در زمینه بورس هستید.دوما رایگان بودن امکانات سایت است که در اختیار کاربران قرار می دهید.
امیدوارم که این روند ادامه داشته باشه.
با تشکر فراوان


سلام، آموزش یکی از اهداف اساسی بورس سنتر می باشد، دوره های آموزشی بورس سنتر به زودی شروع خواهد شد

این نظر توسط ali در تاریخ 1392/09/08 و 21:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام.نظرتون راجع به سهام پتروشیمی خراسان چیه ؟ . من یک هفته اس خریدمش.نگه دارم یا ردش کنم؟
ممنون از راهنماییتون

خراسان در میان مدت جای رشد خوبی دارد

این نظر توسط Masoud Parhizkar در تاریخ 1392/09/08 و 20:10 دقیقه ارسال شده است

سلام استاد
شترانو چی کار کنیم؟؟؟؟؟؟
شکلک شکلک

نگهداری کنید

این نظر توسط yaghoob در تاریخ 1392/09/08 و 20:05 دقیقه ارسال شده است

سلام استاد نظرتون در مورد خرید لابسا روز شنبه چیه؟

سهم کف قیمتی خوبی در 365 تومان دارد، کم ریسک است

این نظر توسط امیر علی در تاریخ 1392/09/08 و 19:43 دقیقه ارسال شده است

باعرض سلام و تشکر از مساعدت جنابعالی بنده میانگین خریدم در شتران 108000 تومنه به نظرتون شتران شنبه تعویض کنم یا ...؟

نه، همواره بسیار ی از سهامداران تازه وارد در پایان دوره نزول از سهم پیاده میشوند، سهم به انتهای دوره نزولی خود رسیده است

این نظر توسط shahram در تاریخ 1392/09/08 و 19:36 دقیقه ارسال شده است

سلام خدمت استاد گرانقدر و عزیز
خبر موثق از تحلیل پتروشیمی پردیس در آخر هفته دارم میخواستم تحلیل تکنیکال شپدیس را هم برای من و دوستان بگذارید با تشکر

تحلیل تکنیکال سهم در سایت گذاشته می شود. اگر خبر خاصی دارید می توانید از طریق بورس سنتر به اطلاع دوستان برسانید

این نظر توسط محمد در تاریخ 1392/09/08 و 1:09 دقیقه ارسال شده است

دکترجان ممنون از پاسختون........پ با این وجود احتمال رشد پالایشی ها خیلی زیاده....چون 100درصد دلار رو بالای 2500تومن در نظر میگیرند....

خواهش می کنم

این نظر توسط محمد در تاریخ 1392/09/07 و 1:28 دقیقه ارسال شده است

سلام دکترجان ی سوال داشتم.....تاثیر در نظر گرفتن دلار 2477 یا 2600 تومنی در برنامه بودجه تنظیمی که 15 آذر تقدیم به مجلس میشه چا تاثیری در شبندر خواهد داشت؟؟؟ ی خبر موثق دارم که ب احتمال زیاد 2477تومنه........

نفتی ها دلار را در بودجه خود 2450 تومان در نظر گرفته اند، بنابراین زیانی برای نفتی ها ندارد، اگر 2600 بشود که موجب رشد سودآوری این گروه می شود، به طور کلی گروه نفتی دلار خود را به قیمت مرکز مبادلات در نظر می گیرند نه بازار آزاد. این در حالی است که گروه پتروشیمی دلار خود را در بازار آزاد می فروشند

این نظر توسط حمید در تاریخ 1392/09/07 و 0:13 دقیقه ارسال شده است

سلام دارم وام 15 تومنی میگیرم حساب کردم اگه ماهی 5درصد سود کنم میتونم قسطشو بدم نظرتون چیه به مدت 5 سال رسک نداره !! سه ماهه دارم کار میکنم ماه اول صفر درصد ماه ذوم 2.2 درصد ماه سوم 3.3 درصد سود کردم داره دستم میاد چه کنم ممنون

عملکرد شما در سه ماه گذشته بد بوده است. بازار سرمایه همواره با ریسک همراه است، کسب سود در این بازار کار دشواری نیست ولی اتفاقات غیرقابل پیش بینی میتواند یکشبه تمام سود شما را از بین ببرد. توصیه ای به ورود با وام به بازار سرمایه ندارم، در صورتی اینکار را بکنید که از پشتوانه مالی کافی برخوردار باشید


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    معیار شما برای انتخاب یک سهم چیست؟
    نویسنده سایت

    من محمد علی عباس زاده دارای مدرک دکتری مدیریت و استاد دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی شیراز می باشم. هدف از راه اندازی این وبلاگ ارائه تحلیل های بنیادی و تکنیکال می باشد. 

    آمار سایت
  • کل مطالب : 268
  • کل نظرات : 5525
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4674
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 226
  • بازدید ماه : 719
  • بازدید سال : 22,280
  • بازدید کلی : 1,062,720