loading...
بورس سنتر: تحلیل تکنیکال بازار بورس ایران
محمد علی عباس زاده بازدید : 1395 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (11)

گزارش غمارگ و غبشهر در نوع خود شاهکاری هنری محسوب می شود. قبل از فروش تفسیر بورس سنتر را بخوانید.

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Zigorat در تاریخ 1392/09/15 و 17:06 دقیقه ارسال شده است

سلام استاد واقعا خسته نباشید و خدا قوت
من از صبح که شما هستید هستم و مطالبو دنبال می کنم می خواستم بهتون یه خدا قوت گرم بگم به خاطر این همه زحمتی که می کشید و تجربه و وقت خودتون رو رایگان در اختیار ما می گذارید خیلی ممنون از صمیم قلب براتون آرزوی اول سلامتی و بعد شادی و بعد از همه ی این ها سودآوری می کنم.ما قدر زحمات شمارو می دونیم و برای اون ارزش قائلیم . بابت همه چیز ممنون .


ممنون از لطف شما

این نظر توسط reza در تاریخ 1392/09/13 و 18:52 دقیقه ارسال شده است

ممنون.تحلیل بنیادی شفافی بود

خواهش می کنم

این نظر توسط رسول در تاریخ 1392/09/13 و 15:30 دقیقه ارسال شده است

سلام . خسته نباشید. غمارگ رو با سیگنالتون رو 950 خریدم و بعد از باز شدن داره منفی میخوره . حالا با این سهم چکار کنم. به نطرتون چند روز دیگر به اصل پولم خواهم رسید؟ نگه دارم یا بلکل بیخیالش بشم ؟ لطفا راهنمایی کنید. ممنونشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط mreza در تاریخ 1392/09/13 و 13:28 دقیقه ارسال شده است

سلام استاد
من غبشهرر رو 4500 خریدم..الان شده 1400 . بقیه ارزش سهمم کجا رفت؟!

این نظر توسط فرزاد در تاریخ 1392/09/13 و 10:23 دقیقه ارسال شده است

خدا کنه حرفت درست باشه

فرزاد جان شما می توانید خودتان حساب و کتاب کنید، کار دشواری نیست. گزارش های سهم را مطالعه کنید. یاد بگیرید که خودتان تحلیل کنید.

این نظر توسط محمد پژوهش فر در تاریخ 1392/09/13 و 8:51 دقیقه ارسال شده است

استاد من با اجازتون تحلیلتون رو توی سایت سهامیاب به اشتراک گذاشتم. اما با ذکرمنبع

کار خوبی کردید، امیدوارم هیچ کس به خاطر عدم آگاهی، در این دو سهم زیان نبیند

این نظر توسط سارا در تاریخ 1392/09/13 و 8:36 دقیقه ارسال شده است

نظرتون در مورد اضافه کردن سهم (نگهداری برای 3ماه)چیست؟راهنمایی میفرمایید.
آخه تو فولاژبرایم چنین اتفاقی افتاد (تعدیل منفی داد),وسهم در حال برگشت به قیمتهای قبل از بسته شدن میباشد,البته طرح در حال بهره برداری هم دارد

سلام در صورتی که سهم ریزش کند اضافه کنید، ممکن است بازدهی سهم بیش از 3 ماه طول بکشد ولی بازدهی بیادماندنی برای شما خواهد داشت. یادتان باشد که میزان این سهم در سبد شما نهایتا 20 درصد کل سبد باشد

این نظر توسط محمد پژوهش فر در تاریخ 1392/09/13 و 8:34 دقیقه ارسال شده است

سلام استاد. ممنون از راهنمایی تون. امیدوارم اگه با یه همچین تعدیل منفی قراره باز بشن مثل خودرو بشه که با تعدیل منفی دو سه روز صف خرید بود!

سلام، فکر نمی کنم در بازار ما چنین اتفاقی بیافتد

این نظر توسط سارا در تاریخ 1392/09/13 و 8:29 دقیقه ارسال شده است

نظرتون در مورد اضافه کردن سهم (نگهداری برای 3ماه)چیست؟راهنمایی میفرمایید.
آخه تو فولاژبرایم چنین اتفاقی افتاد (تعدیل منفی داد),وسهم در حال برگشت به قیمتهای قبل از بسته شدنمیباشد,البته طرح در حال بهره برداری هم دارد

این نظر توسط 1950583783 در تاریخ 1392/09/13 و 8:10 دقیقه ارسال شده است

سلام و صبح بخیر استاد
بسیار عالی بود....ممنون از این همه لطفشکلک

خواهش می کنم


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    معیار شما برای انتخاب یک سهم چیست؟
    نویسنده سایت

    من محمد علی عباس زاده دارای مدرک دکتری مدیریت و استاد دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی شیراز می باشم. هدف از راه اندازی این وبلاگ ارائه تحلیل های بنیادی و تکنیکال می باشد. 

    آمار سایت
  • کل مطالب : 268
  • کل نظرات : 5525
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4674
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 73
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 260
  • بازدید ماه : 753
  • بازدید سال : 22,314
  • بازدید کلی : 1,062,754