loading...
بورس سنتر: تحلیل تکنیکال بازار بورس ایران
محمد علی عباس زاده بازدید : 862 شنبه 16 آذر 1392 نظرات (14)
برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه کنید.
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مدیار در تاریخ 1392/09/22 و 5:47 دقیقه ارسال شده است

با سلام به استاد و دوستان

سهام پالایشی ان شاءالله اوائل دی و با گزارش 9 ماهه حرکت خواهند کرد. در این بازار که پر است از صف خرید بدون عرشه، سهام پالایشی جذاب و البته به صرفه و در کف هست پس نگران نباشید.شکلک

این نظر توسط davod در تاریخ 1392/09/18 و 23:48 دقیقه ارسال شده است

عالی بود .ولی وقتی صفهای میلیونی را میبینی پیش خودت میگی نکنه عقب بمونم و در بورس امسال باید خرید

این نظر توسط ساحل طوفانی در تاریخ 1392/09/18 و 11:30 دقیقه ارسال شده است

من تو 4100 تومن ساوان خریدم. یه قسمتشو با سود فروختم ولی قسمت اعظمشو با زیان. ولی زود جنبیدم.البته به پیشنهاد یکی از اساتید. خدا بخیر گذروند.

این نظر توسط samyar در تاریخ 1392/09/17 و 15:11 دقیقه ارسال شده است

متاسفانه افراد تازه وارد به بورس بدون دانش فاندمنتال و تکنیکال فقط خرید هیچانی می کنند و نتیجش این میشه. از طرفی اصلا حاضر نیستند مثلا اگر با فانمنتال مطمئن هستند یه سهم تا 3 ماه آینده 50 درصد جواب می ده خرید کنند متاسفانه اگثرا دنبال سهامی هستند که هر روز 4 درصد مثبت بخوره و این خیلی بده . باید سهامداری را یاد
گرفت و صبور بود.

این نظر توسط m.gh در تاریخ 1392/09/17 و 13:37 دقیقه ارسال شده است

سلام دوستان من 92/9/10تحت تاثیر بازار قرار گرفتم و شاوان رو 31340 خریدم دقیقا میدونستم اصل خرید کفه و فروش سقف سهمه ولی نمیدونم چی شد زمانی بخودم اومدم که در یه برهه زمانی سهم4 مثبت شد من خریدم و همون موقع 4درصد منفی شد(یا5) یعنی در یه روز من 8% پولم ضرر شد
توی سایتهای مختلف اخبار مختلف میخوندم اما خبر خوشحال کننده ای نبود پس تصمیم گرفتم بصورت پلکانی و با حجم منطقی دوباره خرید کنم ولی هرور دوباره 5تا میخورد و میرفت کف.حالا حالم اصلا خوب نیست ولی از موقعی که با سایت بورس سنتر آشنا شدم و مطالب استاد ارجمند آقای عباس زاده رو میخونم از هیجان زدگی خودم ناراحتم و به اینده امیدوار.خواهش میکنم شتابزده عمل نکنید.قابل ذکر است که من شتران هم همان روز خرید کردم در قیمت 913000
تجربه برخی وقتها کمی گران به دست می آید. به نظر می رسد شاوان و به طور کلی گروه نفتی در انتهای دروه اصلاح خود می باشند. مطمئنا اگر صبور باشید از این سهم کسب سود خواهید کرد.

این نظر توسط احمد عزيزي در تاریخ 1392/09/16 و 22:48 دقیقه ارسال شده است

با سلام
خرید سهام بنیادی و فاقد حباب در این بازار رو به رشد توصیه میشود که حتی در صورت ریزش شدید بازار ممکن است کمی ضرر بزنند اما انسان را به زمین نمی زنند

این نظر توسط reza sama در تاریخ 1392/09/16 و 22:17 دقیقه ارسال شده است

جسارتا اگه موافقید نکته ی 7 رو صفحه اول سایتتون بزگ بذارید جملش برام سرمشق بورس شد

این نظر توسط tooraj در تاریخ 1392/09/16 و 20:48 دقیقه ارسال شده است

باسلام
امروز 26000ریال یک پله خریدم

این نظر توسط mohammad در تاریخ 1392/09/16 و 20:27 دقیقه ارسال شده است

سلا استاد
من هم هر موقع با هیجان بازار خرید کردم ضرر کردم ولی وقتی با تحلیل اساتیدی مثل شما خرید کردم خیلی راض هستم
نمونه اش خرید ساراب با تحلیل حضرتعالی با قیمت 487 و فروش در قیمت 550 و سود منطقی ولی بعد از سود با خرید هیجانی بانک صادرات در قیمت 128 تمام سود بدست آمده را از دست دادم
با تشکر

این نظر توسط عمرانی طالقانی در تاریخ 1392/09/16 و 20:16 دقیقه ارسال شده است

سلام. ما چند ماه پیش با 1900 سوار شاوان شدیم و با اینکه به 4300 رسید کمی طمع کردیم و توی روند نزولیش روی 3600 پیاده شدیم. تنها اشتباهمون روی طمع بود و اینکه هدف گذاری نکرده بودیم. سهم بسیار خوبی برای ما بوده و خاطره خوبی ازش داریم. حدود 90 درصد در عرض 40 یا 50 روز ازش گرفتیم و به نظرم توی کف خریدن و توی سقف فروختن یک هنره که ما هنوز حرفه ای نشدیم. کل پولی که از شاوان گرفتیم را حالا به شتران اضافه کردیم. نظر شما دوست عزیز چیست؟

خوشحالم که شما از این سهم سود کرده اید. شتران هم اکنون در کف قیمت است.


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    معیار شما برای انتخاب یک سهم چیست؟
    نویسنده سایت

    من محمد علی عباس زاده دارای مدرک دکتری مدیریت و استاد دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی شیراز می باشم. هدف از راه اندازی این وبلاگ ارائه تحلیل های بنیادی و تکنیکال می باشد. 

    آمار سایت
  • کل مطالب : 268
  • کل نظرات : 5525
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4674
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 84
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 278
  • بازدید ماه : 771
  • بازدید سال : 22,332
  • بازدید کلی : 1,062,772