loading...
بورس سنتر: تحلیل تکنیکال بازار بورس ایران
محمد علی عباس زاده بازدید : 243 شنبه 07 دی 1392 نظرات (42)

با سلام و احترام خدمت تمامی دوستان

 

کاربران محترم بورس سنتر لطفا این هفت نکته را به دقت مطالعه فرمایید.


1. هم اکنون که این مطلب را می نویسم تعداد کاربران محترم بورس سنتر به بیش از ۴۰۰۰ نفر رسیده است. از بابت این موضوع بسیار خوشحالم و به خود افتخار می کنم و این موضوع را یک موفقیت بزرگ می دانم. برخی از دوستان به بنده بسیار محبت دارند و سوالاتی را از می پرسند، متاسفانه حجم بالای سوالات باعث می شود تا به شخصه قادر به پاسخگویی به این همه محبت شما دوستان نباشم، بارها از بابت این موضوع از شما عذر خواهی کرده و مجددا عذرخواهی خودم را تکرار می کنم.  

 

۲. به شخصه به تحلیل تکنیکال ایمان دارم و معتقدم سهم در اغلب موارد مسیر تکنیکال خود را پیدا می کند، بنابراین اکثر سیگنال های بورس سنتر تکنیکالی می باشد و نگاهی مختصر به سابقه سیگنال های بورس سنتر این موضوع را تایید می کند. در برخی موارد اتفاقات بنیادی و غیر قابل پیش بینی می توانند مسیر تکنیکال سهم را عوض کنند. این موضوع همواره به عنوان یک ریسک تلقی می شود. در صورتی که بر مبنای تحلیل های بورس سنتر معامله می کنید باید مسئولیت این ریسک را بپذیرید.

 

۳. به شخصه سعی کرده و خواهم کرد تا حداکثر وقت و دقت را در انجام تحلیل ها به خرج دهم، به طور کلی وقتی در مورد تحلیل بازار صحبت می کنیم از مباحث احتمالی استفاده می شود و هیچ قطعیتی در کار وجود ندارد. بنابراین هیچ کس نمی تواند با قطعیت تمام بازار را پیش بینی کند. بنابراین مطمئن باشید هر کس با قطعیت تمام (احتمال ۱۰۰٪) از پیش بینی خود صحبت می کند، دروغگویی بیش نیست.

 

۴. رویکرد و نگرش بورس سنتر با سایر سایت های بورسی متفاوت بوده و خواهد بود.

 

۵. بورس سنتر یک سایت علمی آموزشی است و تحلیل های بورس سنتر همواره جنبه علمی و آموزشی داشته و خواهند داشت، در همین راستا بورس سنتر به هیچ عنوان توصیه ای برای خرید یا فروش به هیچ فرد یا گروهی را ندارد. بنابراین بیاد داشته باشید که بورس سنتر هیچ گونه مسئولیتی در قبال خرید یا فروش کاربران محترم ندارد و از این بابت هر گونه مسئولیتی را از خود سلب می دارد. 

 

۶. یکی از اهداف اساسی بورس سنتر توسعه علم تحلیل گری در بازار سرمایه می باشد. بورس سنتر قصد دارد برنامه های آموزشی گسترده ای را آغاز نماید و تحلیل گری را به کاربران محترم بیاموزد. علاقه مندان می توانند به زودی در این دوره ها شرکت کنند.

 

۷. مهم ترین هدف بورس سنتر حمایت از قشر ضعیف جامعه بخصوص کودکان بی سرپرست، کودکان کار، کودکان بد سرپرست و زنان بی سرپرست می باشد. خواهشمند است در صورتی که از بابت سیگنالها و تحلیل های رایگان بورس سنتر سودی را کسب کردند، بخش کوچکی را به این قشر عزیز از جامعه اختصاص دهید.

 

شاد و پرسود باشید

برادر کوچک شما

عباس زده


 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط majid در تاریخ 1392/10/08 و 1:06 دقیقه ارسال شده است

عرض ادب و احترام خدمت استاد عزیز

بنده شاید روزانه 20 الی 30 سایت بورسی رو مطالعه آزاد داشته باشم ولی با نهایت ادب و به دور از هر گونه ریا ویا چاپلوسی افتخار میکنم با سایت شما آشنا شدم و از مطالب و راهنماییهای شمااستفاده میکنم... مطالب ارائه شده توسط شما و همچنین ادبیات مودبانه ای که در پاسخ به سوالات دوستان ارائه میکنید بینهایت دلچسب بوده و نشان از شخصیت والای شما دارد امیدوارم در تمام مراحل زندگی سبز و پر سود باشید...
حقانی هستم خوشحال میشم اگر در رشته درسی خودم(کارشناسی ارشد مترجمی زبان انگلیسی)بتونم کمکی به شما داشته باشم(هدف هفتم برای من ازهمه مهمتره...7 نکته مهم که کاربران بورس سنتر باید)


سلام، خواهش می کنم شما بسیار لطف دارید، حضور گرم شما در بورس سنتر موجب خوشحالی من خواهد بود.

این نظر توسط Golnari در تاریخ 1392/10/07 و 23:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام
استاد گرامی همین که برا ما وقت می زارید خودش قابل ستایشه ....
ممنون از اینکه هستید ....
شاد و سلامت باشید


خواهش می کنم، سلامت باشید

این نظر توسط mohsen در تاریخ 1392/10/03 و 20:16 دقیقه ارسال شده است

سلام استاد
واقعاً ممنون از وقتی که برای سوالات میذارید.
سالم و شاد باشید.
یا علی


خواهش می کنم، سلامت باشید

این نظر توسط وحيد در تاریخ 1392/09/29 و 18:06 دقیقه ارسال شده است

سلام دکتر جان" سیگنال خریدم آرزوست!!" هنوز منتظریم استاد

سلام، بورس سنتر یک سیگنال 60 درصدی در پیش دارد، بنابراین صبور باشید

این نظر توسط SASOULI در تاریخ 1392/09/29 و 15:41 دقیقه ارسال شده است

باسلام و احترام
استاد ارجمند از دید وسیع شما متشکرم
برایتان ارزوی سلامتی و خوبی دارم


ممنونم، شاد و پرسود باشید

این نظر توسط reza در تاریخ 1392/09/29 و 15:18 دقیقه ارسال شده است

بند شماره 7 رو عشق استشکلک

این نظر توسط ahmad در تاریخ 1392/09/29 و 15:11 دقیقه ارسال شده است

ممنون استاد خسته نباشیدشکلک

خواهش می کنم، شاد و پرسود باشید

این نظر توسط eghbal در تاریخ 1392/09/29 و 15:08 دقیقه ارسال شده است

جناب دکتر عباس زاده
در برابر شخصیت والای حضرتعالی سر تعظیم فرود مي آورم.
همواره به توصیه های استادانه شما عمل خواهم کرد.
ارادتمند
موفق و پر سود باشیدشکلک


سلام، اقبال جان شما به بنده بسیار محبت دارید

این نظر توسط عباس چیذری در تاریخ 1392/09/29 و 15:06 دقیقه ارسال شده است

جناب آقای عباس زاده
با سلام و احترام
درباره نکاتی که فرمودید باید بگم هرکسی که تا حدودی با بورس آشناست میدونه که فقط امکان تحلیل و پیش بینی برای سرنوشت یک سهم وجود داره ونه پیشگویی!درنتیجه هر تحلیل و پیش بینی ممکنه(مخصوصا"در شرایط فعلی که وضعیت تحریمها مشخص نیست و ثباتی وجود نداره)تغییر بکنه و شرایط دیگری بوجود بیاد.همین که شما وقت میزارید و مردم و سرمایه گزاران رو راهنمایی میکنید من به نوبه خودم از صمیم قلب از شما سپاسگزاری میکنم.همیشه سلامت و شاد و موفق باشید.ارادتمند چیذری


کلام شما نشان از درک بالای شما دارد، شاد باشید

این نظر توسط amiram در تاریخ 1392/09/29 و 14:22 دقیقه ارسال شده است

همیشه موفق باشی
استاد عزیزشکلک

ممنونم، همچنین شما


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    معیار شما برای انتخاب یک سهم چیست؟
    نویسنده سایت

    من محمد علی عباس زاده دارای مدرک دکتری مدیریت و استاد دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی شیراز می باشم. هدف از راه اندازی این وبلاگ ارائه تحلیل های بنیادی و تکنیکال می باشد. 

    آمار سایت
  • کل مطالب : 268
  • کل نظرات : 5525
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4674
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 264
  • بازدید سال : 21,825
  • بازدید کلی : 1,062,265